Eris

Eris
@Erissl
Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü sadece kendi kaderini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum
doğrudan yakınımda olan şeylerle bile aramda camdan bir duvar vardı ve kendi irademle onu yıkacak gücü bulamıyordum
"Buranın insanları beni anlamıyor, bende onları anlamıyorum" "Yaşayamam ben burada "
"Bilgelerin aklı karışacak ve karşı koyacak:'Tanrm! ' diyecekler, 'Tanrım bunları niçin kabul ediyorsun? 'Ve o dıyecek : 'onları kabul ediyorum ey bilgeler, onları kabul ediyorum ey akıllılar, çünkü onların hiçbiri kendini buna değer görmüyor.' "