Hennessy

Hennessy
@Ernes_to
"Yaşam tarzımla ilgili müthiş dertlerim var."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sana hiç bir zaman gül bahçesini vadetmedim ben. Hiç bir zaman kusursuz bir adalet vadetmedim ve hiç bir zaman huzur ve mutluluk vadetmedim. Sana ancak bunlarla savaşma özgürlüğüne kavuşmanda yardımcı olabilirim. Sana sunduğum tek gerçeklik savaşım"
Kahramanlık mı diye düşünüyorum. Yok öyle bir şey, yana kayarsın ve vurulmazsın, başka yana kayarsın ve parçalara ayrılırsın. Savaş alanında işe yarayan kahramanlık değil, tecrübe ve önsezidir. Şans bile daha etkilidir. Yine de vurulabilirsin ama şanslıysan hayatta kalabileceğin bir yara alırsın. Askerler riskleri göz önüne almadan panik ya da hisleriyle harekete geçer. Sonuçlarını anlayamayacak kadar korkmuş olurlar. Bütün bu olay o kadar büyük bir delilik ki orada bulunmanıza mantıklı bir açıklama bulabilen kişinin aklına şaşarım. a soldier/Normandiya
"Yalnızlık bağımsızlıktır, yalnızlığı arzulamış, uzun yıllar içinde onu ele geçirmiştim. Soğuktu bu yalnızlık, orası öyle ama sessizdi, yıldızların içinde dolanıp durduğu uzay gibi harikulade sessiz ve büyük."