Yusuf Atılgan' ın okuduğum üçüncü kitabı. Anayurt Oteli ve Aylak Adam kadar ünlü değil bu kitap fakat Yusuf Atılgan okumayı seven biri için çok güzel diyebilirim. Zaten kısa olan kitap bir çırpıda bitiyor. Okuyunuz, okutunuz..
Toplumsal yozlaşmayı anlatan bir baş yapıt desek abartmış olmayız diye düşünüyorum. Uzun zaman okumak için beklediğim bir türlü fırsat bulamadığım bir kitaptı. Elime almamla aynı gün bitirmem bir oldu. Sayın Hasan Ali Toptaş' ın okuduğum ilk kitabıydı. Yazım dili beni ayrıca cezbetti. Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.