Eronimo

Eronimo
@Eronimooo6
Konuyu sen belirle.
Bu akşamki konuğumuz Oğuz Atay'ın Tehlikeli Oyunlar kitabıydı. Bi kenara yazdığım alıntıları paylaştım. Bakmanızı tavsiye ederim :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen hiç sensiz kalmadın ki...
İnsan bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmaya devam edebilir. Sen anlayamazsın tabii. Anlamak için insanın bazı eksik yönleri olmalı.
Edebiyat
Listeye bir de oyun bilgisayarı ekleyelim :)
Odanın çıplaklığı için özür diledi. "İnsana lazım olan bir yatak ve bir de kitaplar " dedi.
Edebiyat
Dünyanın en zor hedeflerinden biri
Atay bu kitapta şöyle bir cümle kuruyor "Sadece yapamadıklarımızdan pişmanlık duymalıyız ilerde." İlk okunduğunda akla gelenin aksine kastedilen şey "Keşke yapmasaydım" demenin, "Keşke yapsaydım" demekten daha az acı verici olduğudur.
Akımdan akıma koşanlara gelsin.
İnsanlara kaptırma kendini, durmadan koşuşma, onlara uyma, insan bir makinedir, bir yerde bozulur