"Yumurtanın üstüne bir taş düşecek olursa olan yumurtaya olur; yumurta bir taşın üstüne düşecek olursa yine olan yumurtaya olur. Dünya Haksızlıklarla dolu"
“Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.”
"Ne bileyim kızım, mezardakilere bile oy kullandırıyorlar bu memlekette, bir de askerlik yaptırırlar tamam olur." Babam ciddi miydi, alay mı ediyordu anlayamadım.
..Bir de şey hikayesi var hani, İran şahı mı Hint imparatoru mu ne işte, Asya'da bir yerlerde biri sadrazamına demiş ki, "bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz" Sadrazam da şey yazmış işe: " bu vakit geçip gidecek"...