Başımıza bir iş geldiğinde bunu aksilik olarak kabul edebiliyor ve sineye çekiyoruz,bu aksilik ikimci kez geldiğinde geldi mi üst üste gelir diyoruz,üçüncüsü tekrar ettiğinde her şey de senin başına gelir diyerek kanaat bildiriyoruz,sonraki tekrarlarda da demek ki hak ediyor diyoruz,o tüm masumiyetiyle yaşamaya devam etse bile