Ben galiba her şeyi abartan cinstenim sevince çok seviyor sevemeyince hiç sevemiyor konuşmaya başlayınca susamıyor susunca konuşamıyor kafama birşey takıldığında uyuyamıyorum.... evli iki çocuklu....
Yüreğini kuşatan o tuhaf varlığının etkisinde sanki kızı göremiyor gibiydi.ne vardı bu kızın varlığında, geri kalan her şeyi, herkesi sıradanlaştıran?hayat şimdi onu niye buraya getirmişti?