Esen

Esen
@Esenn
İki gündür bahçeye bile çıkmıyorum. Sadece, iki saatte bir, perdenin aralığından bahçeyi seyretme izni veriyorum kendime. Bana, çıkma dediler; fakat öl demediler. Merak ediyorum: Hiç çıkmadan nasıl yaşar insan bir evde?
İletişim yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Aşırı hız yapan hayaller, gerçeklere çarparak durur.
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?” "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..." ***
Can yayınları·Kitabı okudu
Birlikte hiç resim çektirmemiştik. Bir sürü şey gibi bunu da yapamadık nedense; bir türlü olmadı.
Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı.
Sayfa 73 - İletişim yayınevi·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam