İzlediğim bi videonun altında bi yazı okudum. “İnsanın yatakta anne karnındaki pozisyonda dizlerini karnına çekerek ağlaması, kişinin en çaresiz anıymış. Anne karnı gibi sıcak güvenilir bir yer ararmış o yüzden psikolojik olarak o pozisyona geçermiş ağlarken” bu beni yaraladı..