Ahmet ümit in okuduğum ilk Nevzat komiserli kitabıydı . Kitap tam bir polisiye …başından sonuna kadar merakla ve heyecanla okuyorsunuz . Karmaşık bir olay örgüsü var katilin Nevzat olmadığını biliyorsunuz ama kim olduğu hep bir muamma … acaba janti Cemal mi yoksa Sabri mi derken sonunda katilin ilhami olduğunu öğrenmek bi şaşırtmadı değil Kitabın edebi olarak bana kattığı hiç bir şey yoktu . Dili hafif hatta basit diyebileceğim kadar hafifti . Hayran kaldığım ya da bunu da bilmiyordum dediğim de bir şey olmadı . Uzun soluklu bir dizi izlemişim hissi uyandırdı bende . Hatta bazı yerlerde gereksiz tekrarlar sıktı . Ahmet Ümit in çok daha iyi eserlerini okuduğum için midir bilmem ama İyi ki okudum dediklerim arasına giremedi maalesef .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitaba en uygun müzik Fazıl Say ‘ın insan insan diye düşünüyorum. Nazilerin yahudilere yaptığı soykırımdan bahsediyor baş kahramanımız “Hana “ nazilerle ilgili birçok kitap okudum film de izledim bir çok ırk soykırım yapıyor bence en acımasızlardan biri naziler öyle acımasızlar ki kendi ırkından olan (sakat olan zeka geriliği olan) insanları bile katlediyorlar . Etkileyici bir roman . Farklı zaman dilimlerini ustalıkla kullanan yazarları okumayı seviyorum çevirisi de çok iyi tavsiye ederim