“ İnsanı insan yapan seçimleridir “ bende bu kitabı okuyarak kendime çok güzel şeyler kattığımı düşünüyorum .Yazarımız o kadar güzel konulara değinmiş ki keyifle okumaktan ziyade huzurla sükunetle okudum , bir çok sayfasında bir çok yerin altını çizmekten kendimi alamadım. Hâsılı okuyun efendim pişman olmazsınız