Uzun zamandır böyle su gibi akan eğlenceli , hep gülümseten bir kitap okumamıştım , çok iyi geldi . Kah çocukluğuma götüren kah günümüz problemlerini , günümüz insanlarını esprili bir dille eleştiren güzel bir kitaptı … Tavsiye ediyorum Gülse yine döktürmüş
“Yıldızlar gece çıkıyor . Yıldızları görmek isteyen insan geceye razı olmalı . Hayatının yıldızlarına ulaşmak istiyorsan , içindeki geceye razı olmalısın. “