Kadın nedir ,diye soruldu derste .Cevap,erişkin dişi insan. Erkek cinsiyetinin karşıtı.Fiziksel özellikleri soruldu ardından.Cevap erkekle aynı literatürde incelenen ,erkeğe göre daha güçsüz. Güçsüz. Peki erkekler neden güçlü, dedim içimden . Korumak desen, kadın korumalar vardı, Eşya taşıma desen ,makineler vardı,Madalya almak için halter kaldıran desen , bunu yapan kadınlar da vardı. Erkek, dövmek için mi güçlüydü ?