Öncelikle gerçekten sürükleyici bir kitap.Bu kitabı okurken Werther'in acılarını içten bir şekilde hissedeceğinize eminim.Gerçekten bu aralar okuduğum en duygulu kitaptı.Keşke Werther mutlu olsaydı aşkına karşılık bulabilseydi...
Usta bir yazardan,güçlü bir kalemden yazılmış bir roman kumar düşkünü bir toplumun kazandıkları ve kaybettikleri..Peki kimdi kazanan aşk mı para mı bazı değerler mi?
İşleneceğini herkesin bildiği ama kimsenin bunu engellemek için bir şey yapmadığı bir cinayetin öyküsü bu.Kırmızı Pazartesi,yalnızca bir cinayetin arka planını değil bir halkın ortak davranış biçimlerinin portresini de çiziyor.İlginç ama sürükleyici bir kitap.