Sessiz senfoni

Sessiz senfoni
@Eski_libas
‘burada bir boşluğa kapı yaptılar beni’
o zaman sırada ki şarkı sana gelsin ..;)
"Kalbi mutlulukla dolu olan birinin söylediği şarkıya, kederli birinin eşlik etmesi ne soylu bir davranıştır."
Müzik
Reklam
çok şair...
gri gri gri... sabah, sis, yağmur bulut, bakış, hatıra ben de bir şarkı yoktu sen okudun bir ayna yoktu bende sen baktın bereketli toprakların uykusunda bir köktüm senin bakışınla yeşerdim yağmurlar yağmadan gözlerinde bir şimşek çaktı bakışlarım ıslandı yanakların yağmurdan ıslak, gözlerin güneşli kurtlar doğuruyor, kuzuları kollayayım sen gözlerinle beni okşasan çoban değneğim tesirli bir silah olacak sen gözlerinle beni okşa çoban değneğim tesirli bir silah olacak savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım seninle kalacağım seninle okuyacağım ve seni güneşli hayranlığında öpeceğim eğer bulutlar izin verirse..
Şiir
Erich Fromm diyor ki; "Bize çiçekleri sevdiğini söyleyen bir kadının, çiçekleri sulamayı unuttuğunu görürsek, onun çiçek sevgisine inanmayız. Sevgi, sevdiğimiz şeyin büyümesi ve yaşaması için gösterdiğimiz etken ilgidir. Bu etken ilgi yoksa sevgi de yoktur.” Evet sevgi, emektir.
İlişkiler
Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yani vardı . Armağan gibiydiler ...
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi ?
Sayfa 85·Kitabı okudu