📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
Benim teorime göre istediklerimizi elde edemediğimiz zaman depresyona gireriz. Istediklerimizi elde edemiyoruz çünkü bize istediklerimizi elde etmek öğretilmedi. Onun yerine iyi birer küçük kız ve oğlan ; iyi birer anne ve baba olmamız öğretildi. Eğer o "iyi" lerden biri olacaksak o zaman depresyonda olmaya alışalım. Depresyon "iyi" olmanın ödülüdür. Eğer kendini daha iyi hissetmek istiyorsan, senin hayatını güzelleştirmek için insanların ne yapmalarını istediğine netlik getirmende yarar var.