Esma

Ah! Karnı tok sırtı pek insanların aç biilaç kardeşlerinin sorumluluğunu üstlenmekten kaçmak için sığındığı şu lanetli terimler, dilimizdeki yalanlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz bilimde yol alırken şansımız yürüken zamanında, Niçin kirlensin çocuk ruhları,bulansın şehir çamuruna? Kasvetli sokaklarda, gelişim felç olup kalmış; Açlık ve suç yürümüş...
İnsan ruhen pek yalnızdır ama bir odada üç yatak bulunduğu ve gelip geçici insanlara da kapılar açık olduğunda, söz konusu yalnızlık katmerlenir herhalde.

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 30. kitabı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 33,8bin okunma
Ben bu vilayette, bir şeyin peşindeyim ; Bir düşün, Işığın belki, bir çakılın Kim bilir belki de Sadece bir gülüşün..” ~Sohrab Sepehri
Alıntı