📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu yer benim O'na duyduğum inanç. O'nun varlığına duyduğum, beni işitiyor, görüyor Ve bana cevap veriyor oluşuna duyduğum inanç Ezeli ve ebedi olana sönmeyecek ve batmayacak olana yerin ve gün sahibine kudretiyle her gün bizi şaşkına çevirene her gün gözümüzün önünde sayısız mucize gerçekleştirene şifanın asıl sahibine duyduğum inanç.Övgü yanlızca O'nadır.
Nerede "ey insan" diyorsa Kur'an "Ey unutan" diyordu hissesi unutkan bir insan unutan da yeryüzünde vazgeçilmez sandığı varlığının bir başı olduğunu unutuyordu kendisinden habersiz kendi lehine verilmiş büyük bir karar sonucu nefes alıp verdiğini,sevdiğini, sevildiğini unutuyordu sanıyordu ki ezelden beri burada sanıyordu ki ebedi kalacak burada.Hiç doğmamış sanıyordu kendini.Hiç Ölmeyecek sanıyordy