Esmaa

Esmaa
@Esmaaay
"Doğrusu insanlığın bu kadar tiksinecek hale gelmesine acıyordum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben ise sadece kitaplarla başbaşa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsiz edilmeden uzun uzun uyuyacağım bir dinlenceyi yaşamak istiyorum..." Stefan Zweig
"Çünkü hayatın durdurulmaz akışı bunu böyle istiyordu."
"Hani bazı anlar olur ya, İnsana kendi bile fazla gelir. Kimseyi görmek, konuşmak istemez. Kimseye tahammül edemez..." Oğuz Atay
"Kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki..."