📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap gerçekten güzel akıcı ve bitirince şunu düşündüm bir insan kötü bir anısını veya bir bağlılığını unutmaya, vazgeçmeye çalıştığı zamanlarda sadece bir kere düşüneyim diyince ya da bu son diyip yapınca her şey başa dönüyor ve o bağlılığa o düşüncelere kaldığı yerden devam ediyor...
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,7bin okunma
Dokunsalar, ağlayacağım bir ömür boyu. Ve değseler hüznüme, döküleceğim parça parça. Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik... Acısı çıkıyor sustuklarımın; oysa ben iyiyim görünürde...
İbrahim Tenekeci