DUYGU

DUYGU
@Esmane
Kitaplarımla kurduğum küçük bi dünyam var....
kıl beni ey namaz çöllerden topla hücrelerimi rahmetinin serinliğinde yıka kalbimi kıl beni ey namaz ruhumu secdede yeniden fısılda bana. şah damarı yakınlığından emzir yetimliklerimi. kıl beni ey namaz dağlar küçülsün, denizler taşsın, dağılsın kalabalıklar. rükû rükû doğrult eğriliklerimi. kıl beni ey namaz ikiye bölünsün kalbim kıblenin şakağında. sevgilinin işaret parmağı değsin göğsüme. kıl beni ey namaz topla sevdalarımı kırık aynaların çatlaklarından. ömrüme ilikle seviçlerimi, firûze düşler düşür alnımın şafağına. kıl beni ey namaz tenim ibrahim gibi ateşe düşmüşken gül kokulu serinlikler değdir yüreğime kıl beni ey namaz günahın, isyanın, nisyanın kuytusunda büyüttüğüm pişmanlıklarımın yüzünü kaldır yerden. al karanlıklarımı, al karalıklarımı gözbebeklerinde yıka. kıl beni ey namaz. insan kıl beni.
Sayfa 159 - Timas·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2020 00:17
Kitabı soluksuz okudum o kadar güzel anlatmışki namaza aşık oldum desem yeridir insan okudukca kendini farklı iklimlerde buluyor ic muhasebesi yapmamızı sağlıyor tavsiye ederim namaz kılmayanlarin bu kitabi okuduktan sonra ask ile namaza başlayacaklarını düşünüyorum okumak isteyenlere simdiden keyifli okumalar dilerim
Kıl Beni Ey NamazSenai Demirci · Timaş Yayınları · 20131,196 okunma

DUYGU

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Senai Demirci
8.5/10 · 1.196 okunma
Puan vermedi·116 syf.··
2020 11. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2020 18:35
Inşallah bizlerde gerçek manada Allah sevgisi ve ona kavuşma arzusu ile namazlarımızı eda ederiz kitap namazın önemi üzerinde duruyor namazın terkinin hicbir mazeret kabul etmeyeceği ve yaradanla buluşma anı olduğu gerçektende öyle malesef ki geçici dünya arzularımız için namaza ehhemmiyet vermediğimiz aksattığımız kılmadıgımız oluyor oysa namaz kılmamanın mazereti olmamalı...
Namaz GözaydınlığımMehmed Göktaş · İstişare Yayınları · 2007174 okunma
Kendi kendimize şöyle bir düşünüp soralım ve samimi olarak cevap verelim;Bir müslüman olarak namazı seviyormuyuz?"Namaz vakti gelse,ezan okunsa,namaz kılsam,canım namaz kılmak istiyor..."diyor muyuz hiç? Midemizin açlık hissettiği ve birşeyler yemek istediği gibi günün belirli vakirlerinde namazın açlığını hissedip namaz kılma arzusu geliyor mu içimizden? Karnımız iyice açıktığı zaman yanımızdakilerin konuştuklarını anlamaz duruma gelerek,aklımızı yemeğe taktığımız gibi,namaza olan açlığımızdan dolayı da aynı durum meydana geliyormu? Kafamızı namaza taktığımız oluyor mu Bazen canımız birşey istediğinden dolayı belirli bir öğün olmadığı halde mutfağa girip bir şeyler atıştırdığımız gibi farz olan vakitlerin dışında Gönlümüz namaz kılmak istiyor mu? durup dururken İki rekat namaz kıldığımız oluyor mu? sözü uzatmadan söyleyelim; Allahu Teala ile beraber olmayı arzuluyor muyuz?