Eşit olmadığımızı ve olamayacağımızı biliyorum; ama bence, saygınlık bulmak için, sözde ayaktakımından uzak durması gerektiğini sananla, yenilmekten korktuğu için düşmandan kaçan alçak arasında bir ayrım yok.
Kontes uğruna ölecek ama onun haberi bile olmayacak, taşkın hayatına ait en küçük bir çırpıntı bile kadının hayatına dokunmayacak, yabancı bir hayatın kendisine böylesine bağlı olduğunu, kendi hayatına çarpa çarpa parçalandığını bilmeyecekti.