Çok tatlı, güzel anlatımlı bir masal. İçeriği ise müthiş dersler içeriyor. Kitabın içeriğinde kendi aşkına odaklanıp, kendi hırsları, istekleri doğrultusunda hareket eden insan işleniyor ve ben kavramına o kadar odaklanıp da karşısındakinin ne halde olduğu ne istediği göz ardı ediliyor. Günümüz ilişkilerine kısa bir ders niteliğinde ve derin anlamlı bir masal bence. Kitabın içeriğindeki; "siz aşkı hükmedilecek bir ülke zannettiniz, sevgiliyi ise bir savaş ganimeti. Oysa aşkın bunlarla alakası yoktur. Sevmek için insanın hür olması gerekir, anlayın artık, özgürlük yoksa aşk da yoktur." sözleri beni çok etkiledi. Gerçekten de kendi isteklerimizin, hırslarımızın, ben kavramımızın odağında bir zindan oluşturup kendimizi de aşkımızı da oraya kapatıyoruz. Karşımızdakinin de bizim gibi duygularının isteklerinin olduğunu göz ardı ediyoruz. Beğendim, güzel bir masal kitabıydı.