Esma

Esma
@Esnaoz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama razı oldu! Ağladı, hıçkırdı, ellerini ovuşturdu ve razı oldu! Çünkü gidebilecek başka hiçbir yeri yoktu.
"Başını dik tut" dedi cellat.Ve yağlı ipi boynuna geçirdi.
Cesaretin var mı sözlerini ve yazdıklarını tartıp ölçmeye? Mürekkebin var mı; neden durakladın? Valery "Her şey bir duraklamayla başlar." diyor. Demek başladın.
Yaptıklarım için kefaret aramıyorum peder, af diliyorum yapacaklarım için.