Esra

Esra
@Esra1925
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra
Ben, bu dünyada düş kırıklığına uğramış bir hiçim, bayım! Yeryüzünde sevdiğim hiçbir Allah'ın kulu yok ve hiç kimse de beni sevmiyor.
Sayfa 103
Reklam
Tuhaf bir rastlantı diyemezdi buna. Zaten rastlantıların çoğu tuhaf değil miydi?
Sayfa 82
"Bence yasa, insanlara işkence etmeye yol vermemeli. Zaten öldürmek bir zalimlik ama işkence daha kötü!"
Sayfa 71
Gerçekten, sokakların kan gölüne döneceği, sokak taşlarının kanla boyanacağı zamanlar da gelecekti.
Sayfa 38
Sokağa bir mahzunluk, bir kasvet çöktü. Zaten bu hava, sokağa daha çok yakışıyordu.
Sayfa 37
Reklam