Esra

Esra
@Esra1925
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra
Çağların en iyisiydi...en kötüsü de. Akıl çağı olduğu kadar budalalık çağıydı da. İnanç çağıydı aynı zamanda ama inkar çağıydı da. Bir yandan aydınlık, bir yandan da karanlık bir mevsim yaşanıyordu. Umudun baharı, karamsarlığın kışıydı. Her şeyimiz vardı ama hiçbir şeyimiz yoktu. Hepimiz doğruca cennete gidiyorduk ama hepimiz cehenneme de gidiyorduk.
Sayfa 9
Reklam
Günlerdir hiçbir şey yapmıyorum, düşünmekten kafayı yiyorum. Dört duvar arasına sıkışmış, tavanı izlemekten başka hiçbir işi gücü olmayan bir benlige bürünerek ızdırap çekiyorum.
yaşadıklarının değil yasayamadiklarinin yorgunudur insan
İnsan tanrının ayıbıdır.
Sayfa 183·Kitabı okudu

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2022 2. kitabı
Stefan Zweig
7.1/10 · 37bin okunma