“hayata katlanamadığımız için espri yapıyoruz demiş…” kim demiş ? mühim değil doğru demiş nihayetinde. bu yüzden mi bu kadar gülüyorum yoksa güldüm için mi bu yüze varıyorum kuşkuluyum.Kaotik bir sebep sonuç sarmalı bu. Yani gülünecek hiçbir durumu boş geçmiyorum. Böylece katlanıyorum.
 Görseniz her tarafım kat izi
İdrak ile idrar yolları arasında bu kadar organik bir bağı olabileceğini o zamana kadar düşünmemiştim belki de düşünmüşümdür, unutuyor insan tabii. İnsan her şeyi unutuyor daha önce kimsenin ölümünü görmemiş canının bazı parçalarını gömmemiş gibi yaşayıp gidiyor. Sonra bir şey oluyor sonra işte illa bir şey oluyor