Ey benim bahtiyârim, gönlümün tahtı yârim
Yüzünde göz izi var, sana kim baktı yârim
Kalbinde aşk izi var, seni kim yaktı yârim
Yüzünde göz izi var, sana kim baktı yârim
#Münir Nurettin Selçuk#
Dengesiz Psikoloji ile uğraşmak kadarı yok. Bu durum hem kendine zarar hem başkasına... bu yüzden piskolojinizi yerinde tutmaya çalışın, böyle her şey daha güzel olacaktır.