Kültürlü olmak çok kitap okumak, üniversiteler bitirmek, çok yer gezip görmek, aşırı sosyal yaşantı değil. Kültürlü olmak, edeptir, saygıdır, kalbi berrak kalmaktır. En mühimi de insan olmaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benim istediğim, on dört gün boyunca kitaplarla baş başa kalmak, tek başıma yürüyüşlere çıkmak, hayal kurup rahatsız edilmeden uyumaktı; doğrusunu söylemek gerekirse telefon ve radyo olmayan on dört gün, kendimle baş başa huzur ve sessizlik içinde on dört gün geçirmek istiyordum. Bilinçsizce, dinlenmek ve sessizlik istiyordum, yıllardır kendim için böyle bir şey istememiştim."