Der Augensammerler serisinin ilk kitabıymış Göz Koleksiyoncusu. Zaten sonundan da belli oluyor devamının olduğu. Öyle bir yerde bitti ki, gözlerim kocaman açık kaldı. Katilin kim olduğunu öğrendiğime mi yanayım, nasıl bittiğine ve devamının ne zaman çıkacağına mı yanıyım.
Kitabın sayfaları ile ilgili bir bilgi vereyim ki, ilk sayfayı açtığınızda benim gibi ‘acaba basım hatası mı” diye panik olmayın. Kitap 387.’inci sayfadan başlayıp geriye doğru gidiyor, ama siz normal devam ediyorsunuz. Yani yazar mutlaka bir şekilde beynimizi yakıyor. Fitzek’in beğendiğim kitapları arasında yerini aldı. Heyecan, gizem ve gerilim yine üst seviyedeydi, sadece polisiye yönü daha ağırdı bu sefer. Devamını deli gibi merakla bekliyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.