#yorum
Yorumuma, biraz ağır kitaptı diyerek başlamak istiyorum. Akıcıydı onu inkar edemem ama, ağırdı da. Hepimiz istediğimiz hayatı yaşamak isteriz, maalesef çoğunluk dayatılanları yaşarız. Bu kitabın özü de bu aslında. Betimlemeler ve detaylar beni biraz yordu. Zamanın siyasetine de göndermeler güzeldi. Türkiye'nin modern çağa geçerken yaşanılan sorunları ve insanların bocalamasını anlatıyor kitap. Bazen tebessüm ettiren, bazen derin düşündüren satırlarla dolu. Kısacası, kitap evet güzeldi, ama bana biraz ağır geldi