#yorum
Sebastian Fitzek zaten hayranı olduğum bir yazar. Tsokos ile yeni tanıştım ama ne yazsa okurum dedim. Biri gerilim ustalarından, diğeri adli tıp doktoru ve ortaya harika bir kitap çıkmış. Sayfalar su gibi aktı. Elimden bırakmak istemedim. Gerilimi, merakı çok iyiydi. Bazı yerleri tahmin etsem de çok severek okudum. Gerilim severlere tavsiyemdir.