#yorum
İclal Aydın'ın okuduğum ilk kitabıydı. Basit ama bir o kadar da samimi bir kalem. İzmir'de Boşnak mahallesi, aile, arkadaşlık, dostluk, komşuluk ve daha nice eski güzellikler var. 90'larda çocuk olanlar, okuyunca çok daha iyi anlayacak. Güzel olmasının yanında kötü yanı da basit olması aslında. Çerezlik, dinlenmelik kitaplar vardır ya tam da öyleydi. Güzel dinlendirdi, ama doyurmadı.