Bazen düşünürüm, ne kadar garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız ?
"Olası hayatlarımızdan herhangi birinin bundan daha mı iyi yoksa daha mı kötü olacağını bilemeyiz. O hayatlar yaşanıyor , evet , ama biz de yaşıyoruz ve asıl bu yaşantıya odaklanmalıyız."
"Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder . Kimi büyük kimi küçük.Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde , bütün sonuçlar da değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar."