Esra Dağaşan

Esra Dağaşan
@Esraokuyorr
Bir yılan düştü vapurda yanıma Sarıldım denize. Can Yücel/Herze (Kitap okuruyum, DM değil. Sevgiler )
Sakin akan bir dere gibi bir kitap...
9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2026 00:20
Yazarların bazen kalemi iyi, bazen kurgusu güçlü olur. Bazen hayal dünyası geniş olur, bazen de sadece gündelik hayattan beslenir. Bazılarının akıcılığı iyidir, bazısının okunması çok kolaydır. Şermin Yaşar, hepsini bir arada barındırdığını düşündüğüm, çok yönlü bir yazar. Aslında hep roman yazmasını da isterdim. Genelde kitapları küçük öykülerden oluşur, ben de çok beğendiğim, okumaya doyamadığım öyküleri için hep "keşke bu roman olsa, doya doya okusam" düşüncesine kapılırım. Altı harfli bir tatlı bu anlamda beni bir nebze tatmin etti diyebilirim. Kapağını kapattığımda bir süre düşüncelere daldığım kitapları seviyorum ben. Çok tatlı, çok sakin, çok bizden bir hikayeydi. İyi yazarlar, iyi ki varlar...
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutlu son nasıl olmalı?
8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2026 19:13
İskender Pala' dan okuduğum ilk kitap "Od" du. Ve bayılmıştım. Sonra Babil'de ölüm İstanbul'da aşk" isimli romanına başladım ama ilk birkaç sayfa o kadar ağır geldi ki, erteledim. Aşk hikayesi de aynı ağırlıkta başladı aslında ama bu kez direndim. İyi ki de direnmişim, çok akıcı, güzel bir romana dönüştü ilerledikçe. Ben tam bir romantik olduğum için sürekli bir mutlu son beklentisiyle okudum son bölümleri. Alıştığım tarzda bir mutlu sonu olmasa da kitap boyunca sürekli yapılan tanımlamalar ve konuşmalara göre, kendince bir mutlu son yarattığını anladım yazarın. Olumlu bir eleştiri daha olarak da şunu söyleyebilirim, okurken 1600lü yılların İstanbul'unu tamamen yaşatmış yazar bize...
Aşk Hikâyesiİskender Pala · Kapı Yayınları · 20245,1bin okunma
8/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2025 18:33
Kurgusu güzeldi, okurken keyifsiz bir ruh hali içinde olduğumdan mıdır bilmiyorum, beni tatmin etmeyen şeyler vardı. Birtakım tutatsızlıklar da vardı, finalde havada kalan konular da vardı, yine de bir günde okunup bitirilebilecek sürükleyicilikte bir kitaptı.
İş ArkadaşıFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20251,873 okunma
8/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2025 10:54
Adam Fawer oldukça tatmin edici bir kurguyla ortaya çıkmış yine. Anlatım akıcı, merak sürekli canlı tutulmuş ve oldukça çarpıcı bir finalle bitirilmiş. Tam "Oh, herşey bitti..." deyip rahatladığınız sırada ters köşe bir son yazılmış. Şirketlerin çalışma prensipleriyle ilgili sıkıcı anlatımlar haricinde pek bir kusur bulamadım. Çok da keyif aldım, tavsiye ederim.
MobiusAdam Fawer · April Yayıncılık · 20241,729 okunma
Sevdiğim bir kalemden, nahif bir roman...
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2025 18:13
İclal Aydın'ın kalemini çocukluğumdan beri severim. "Uçak, babama selam söyle... " zamanlarından beri. Kısa süreyle belirlenmiş bir dönemi anlatan romanları okumak daha kolay ama çocukluktan başlayıp ilerleyen ömürleri, bir mahallede yaşayan insanların devinimiyle birlikte tüm karakterler üzerinden okumak, içselleştirmek, anlamak, yaşamak başka bir deneyimdi. Özellikle romanın sonlarında, "Dur, bir de benden dinle" diyen yan karakterlerin dokunuşu çok tatlı bir bitiriş olmuş. Bazı kitapları bitirdiğinizde kapağına uzun uzun bir bakarsınız, zihninizin de kitabı bitirmesini beklersiniz ya... İşte öyle bir kitaptı.
Salkım Sokak No:3İclal Aydın · Artemis Yayınları · 02,544 okunma