....sahil boyu ıslık çalarak yürüdü.Güvercinle selamlaştı, kediyle şakalaştı,martıya sataştı.Ondaki bu neşenin yarısı herkeste olsa gül gibi yaşar giderdik...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
......Annenin kalbine damgasını asla ağabeyleri gibi vuramayacaktı çünkü bu kalp soluk, sığ bir kumsaldı; Leyla'nın ayak izlerinin , kabaran ve sahile vuran, kabaran kırılan keder dalgaları tarafından daima, sonsuzcasına silindiği bir kumsal .