Esra

Esra
@Esrayazici
Bazı şeyleri hiçbir zaman tam olarak anlayamayacağım. ~Oğuz Atay
İpucu
Sonsuzluğu kusursuzlukta arama. Mutluluk, keşme bi' an.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşler
“Geçtikçe şu günler Anladıkça hayatı Birçok şeyin değeri küçüldükçe küçülür”
PALYAÇO Kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde kaç kilo çekerdi yalnızlık kaç kere ezildim altında yaz yağmurlarının belki de palyaçolar ağlardı pazartesi sabahları her sirk geldiğinde ağlamaklı olurduk hep ağlamaklı olurduk gülünecek halimize Kim sevmezdi çiçekleri filan ”ben sevmezdim” dedim, “yalan” dedi Bunu palyaço söyledi, palyaço söyledi ben yazdım yazdım, yazmasam ağlayacaktım Herkes ağlarmış biraz, ben de ağladım sırf bu yüzden mi ağladım alçaklık gibi bir şey oldu bu biraz Biraz birazdım her şeyden dün biraz sinirlenmiştim mesela yarın bir kadını seveceğim biraz biraz biraz kör oldum bügünlerde Ama rakı kadehlerini boşaltmayın eksilmesin hiçbir şey hiçbir şeyden dahi olsa
Şiir
“Umudu var büyük insanlığın, umutsuz yaşanmıyor.”
Şiir