mahmut eroglu

mahmut eroglu
Motorları maviliklere süreceğiz...
Ahlaksızlık
artık zamanın da üstünde şık bir şehirde mazgallara kapatılmış, büyüyemeyen çocuklar için kafatasları çelikten adamların şarkılarını ya da rahibe pelerini altına gizlenmiş, gözleri irin torbalarıyla kanlı şeytanları bir ruhun turuncu mihrabına getirip ordan aşağı atmalı.. sisle örtülü bir tanrı yüzünde ortalık henüz güpegündüz bir şalla sarıldıysa dörtnala karanlık bir an çirkin bir vincin organik çengelinde çağdışı bir cadı gibi kusarken kanlı asılı kaldıysa delikanlılarla yatıp kalkan ivedi bir caddenin dedeleri, dişsiz oratoryolar gibi embriyo ise rahmine sıçarım böyle anaların diye küfrederek dua adına açılıyorsa engerek yuvası avuçları peygamber develerinin artık zamanın da üstünde şahsiyetsiz bir şık şehirde mazgallara kapatılmış, büyüyemeyen çocuklar için kutsal kabahatleri ve mecazi kerhaneleri bir ruhun turuncu mihrabına getirip ordan aşağı atmalı.. ve bu sülalenin bütün arsız, ağızsız ağıtlı kapılarını o sisli yüzlerin yüzüne kapatmalı.. Kücük İSKENDER
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu gün düşündüm ne kadar çok eksilen varmış...inanılmaz bir çağa girdik gibi ,dayatılan ekonomik sıkıntı bireyi tamemen sanattan etikten varoluşsal amacından ahlagindan etmektedir ...Artık büyük şairler yazarlar yetişmiyor büyük felsefeciler yetişmiyor ve empati yoksunu bir toplum oluşuyor .Empati demisken bu gün kimse inşaat işçilerinin ne şartlarda çalıştığını ücretlerini düşünmüyor ,kimse atanamamis öğretmenleri düşünmüyor ,kimse öğrencilerin maddi sıkıntısını düşünmüyor... Buraya Düşünülmeyen sayısız seyler yazabilirim .Ahlak coküyor artık :televizyon sosyal medya ve siyasiler ahlağı belirliyor tabi bunlarda kendi çıkarları doğrultusunda ...İnsanların yasama sevinci ölmüş ufak bir örnek vereyim her kes stresli olduğunu düşünür aslında stres bireysel değil toplumsaldir ;bu gün toplum bir bütün olarak negatif stres topuna donmus ...İyimser taplolar anlatmak isterdim ne yazikki kötüden kötülük doğar özel biricik benliğinizi korumaya odaklanmaktan başka çare yok ...
Az Yaşadıksa Da
Ben kibriti çaktığım zaman Her şey kırmızıydı yüzün olarak Ben kibriti çaktığım zaman Çünkü her yüz bir memlekettir Ben sigaramı yaktığım zaman Çünkü her sigara bir kelimedir Ben sigaramı yaktığım zaman Güz günleriydi bir şarkı olarak Bir güvercin ben öldüğüm zaman Nice hüzünlerden yaprak yaprak Bir güvercin ben öldüğüm zaman
Şiir
Büyük çapta her ilerlemeden önce, kısmi zayıflama gerçekleşmelidir
Sanki herkes yalnız yaşamanın peşinde de, yalnızlığı sindiremeyecek kadar yetersiz. Aşkta yetersiz, hayatta yetersiz, ciddiyette yetersiz. En önemlisi, cesarette yetersiz..