Biz şimdi alçak sesle konuşuyoruz ya
Sessizce birleşip sessizce ayrılıyoruz ya
Anamız çay demliyor ya güzel günlere.
Sevgilimizse çiçekler oluyor ya bardağa
Sabahları işimize gidiyoruz ya sessiz sedasız
Bu, böyle gidecek demek değil bu işler
Sen benim neyime bağlısın ? Güzel huylarıma mı? Bulunmaz meziyetlerime mi? İkimizin ayrı dünyalarım malı olduğu muhakkak... Yalnız seni deli gibi seviyorum... Bu kadar... Fakat şimdi ? Şimdi bu iddiaya cesaret edebilir miyim? Hakkım var! Ancak hiçbir şüpheye meydan vermeyecek kadar seni sevdiğim taktirde senden bir şey bekleyebilirdim. Şimdi kendini benden uzak hissetmen pek tabii...