Şu kitabı kaç defa okudum hatırlayamıyorum. Özellikle yorulduğum anlarda durulmak için ne kadar da iyi geliyor. Gökyüzüne bakıyorum ve soruyorum Küçük Prens'e "Mutluluk çıkrığın ezgisiyle çıkan suda mıydı?" diye.. Tüketiyoruz her şeyi çok çabuk, değerine varmadan ve fütursuzca.. Dünya şu hayatı tüketmediğimiz gercekten yaşadığımız bir yer olsun..