Pandemide kışın eve tıkılmamızın etkisiyle yasaklar kalkar kalkmaz acısı çıkararak kendimi sürekli dışarıya attığımdan kitap okuma hızında ve isteğinde azalma olduğu doğrudur. Uzun süren bu arayı Raşid'in Dürbünü ile sonlandırmaya karar verdim. Tarihi kitapların dayanılmaz çekiciliğine kapılıyorum. Her ne kadar aradığımı bulamadım yada ben yeterince odaklanamadım bilinmez. Kitabın beni alıp sürüklemesine izin veremedim. Yine de kolay okunan akıcı bir kitap olduğunu söylemeliyim. Ama bir şeyler eksikti. Sonunu bağlayamasamda tavsiyemdir okuyun.