Yasuo٭

Yasuo٭
@Eugeo
"Nosce te Ipsum"
bu hesap ne cok utandim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes, anne/baba olamaz.
İnsan ve Hayat
Ölüme çare yok.
Düşünce

Yasuo٭

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.··
2023 13. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - İnceleme (Sayılırsa)
Puan vermedi·68 syf.··
2023 13. kitabı
Kitabı çok sevdiğim söylenemez. Sürekli niye böyle bir şeyi okuduğumu sorguladım, zorunluluktan bitirdim ama betimlemesi fazla ve oldukça güzeldi. Mektup çok fazla saplantılıydı, korkutucuydu. Kitabı "Gerçekten mi, daha neler!" şeklinde düşünerek okudum. Neden bu kadar önemli olduğunu ve insanların neden bu kadar sevdiğini asla anlayamadım. Hikayede kimsenin birbiriyle alakası olmaması komiğime gitti. Baştaki kadına üzülsem de favorim "Mrs. C." karakteri oldu. Fazla depresifti, okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz diyor ve iyi günler diliyorum. (Öznel)
1000Kitap
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma