KİTAP AŞŞŞŞIRI GÜZELDİ!
Bu kitap serinin 2. kitabı, eğer okumak istiyorsanız "Lordlar ve Varisler" ile başlayın.
En iyi Türk fantastik kitap olduğunu düşünüyor, serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.
Seride çoğu toplumsal soruna yer verilmiş, bu kitapta da kadın dayanışması önplandaydı. Betimlemeleri çok ama bir o kadar da akıcı, asla sıkmayan bir anlatım şekli vardı. Kitabın bitmemesi için elimden geleni yaptım. Kitaplardaki kesin şöyle olacak dediğiniz her şeye ters köşe yapması, belirsizlik aşırı hoşuma gitti. Hikayenin devamını tahmin etmesi karışık olduğundan daha akıcı olmasını sağladı. Nova ile birlikte kehanetleri çözmeye çalışmak çok eğlenceliydi. Anlatım şeklini çok beğendiğimi, karakterler ile okurken aynı duyguları paylaştığımı ve her metnin zihnimde film sahnesi gibi canlandığını, aşırı sürükleyici olduğunu tekrardan dile getirmek isterim. Kesinlikle öneriyorum!