Yasuo٭

Yasuo٭
@Eugeo
"Nosce te Ipsum"
Krallar ve Soytarıları -İnceleme
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2023 11. kitabı
·
80 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2023 13:25
KİTAP AŞŞŞŞIRI GÜZELDİ! Bu kitap serinin 2. kitabı, eğer okumak istiyorsanız "Lordlar ve Varisler" ile başlayın. En iyi Türk fantastik kitap olduğunu düşünüyor, serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Seride çoğu toplumsal soruna yer verilmiş, bu kitapta da kadın dayanışması önplandaydı. Betimlemeleri çok ama bir o kadar da akıcı, asla sıkmayan bir anlatım şekli vardı. Kitabın bitmemesi için elimden geleni yaptım. Kitaplardaki kesin şöyle olacak dediğiniz her şeye ters köşe yapması, belirsizlik aşırı hoşuma gitti. Hikayenin devamını tahmin etmesi karışık olduğundan daha akıcı olmasını sağladı. Nova ile birlikte kehanetleri çözmeye çalışmak çok eğlenceliydi. Anlatım şeklini çok beğendiğimi, karakterler ile okurken aynı duyguları paylaştığımı ve her metnin zihnimde film sahnesi gibi canlandığını, aşırı sürükleyici olduğunu tekrardan dile getirmek isterim. Kesinlikle öneriyorum!
1000Kitap
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20227,2bin okunma
Feyza isimli okura yanıt verildi
Yasuo٭
EVEETTTTT AŞIRI İYİ FANTASTİK OLUR YA
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.