Havva

Havva
Bana zarar vermemiş olması onu iyi bir adam yapar mıydı?
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İhanetin en kötü yanı, sadık insanlara duyduğumuz güveni de yok etmesidir.
Alıntı
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır.
İnsanlar çaresiz, insanlar perişan, insanlar umutsuz. Nasıl korusunlar bu şartlarda ruh sağlıklarını ?
Alıntı
Anlatacak çok şey var ama değişecek hiçbir şey yok.