Evin Adlığ

Evin Adlığ
@Evinadlg
Bir şûlesi var ki şem’i cânın Fânûsuna sığmaz âsumanın
Üniversite
1 Ekim 2001
12 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Ba
Puan vermedi
Bir şiir insanı allak bullak eder, duvardan duvara fırlatır, sonra yanı başına oturur ya; işte tam da bu şiirdir o. Çok şey söyler. Nar'ı "Nâr" (Ateş) olarak da okutur. "İlişmeyin." demenin en güzel yoludur. O büyük ve muazzam zamanda unuttum Kanatlarım çok oldu üşüyor benim Bu beyaz ıssızlıkta göğsüme düşüyor Bu yüzden eğik boynum. Bir kuşun anısı kalmış bende, saklı Bundan gözlerimdeki kayalık, İçimdeki serseri buzullar Dürtme içimdeki narı Üstümde beyaz gömlek var. Hakkında söylenebilecek her şeyi zaten bizzat söylemiş bir şiir. Ama şunu da biliyoruz ki; o narı dürtecekler matmazel. Ortalık kana bulanacak.
Edebiyat
BaBirhan Keskin · Metis Yayınları · 20184,886 okunma