Ama her yaşam, her varoluş yalnızca bir kişiye aittir ve bir tek ona aittir ve başka hiç kimsenin herhangi, böylesi bir yaşamı ve böylesi bir varoluşu sıkıştırmaya, püskürtmeye, yaşamın dışına fırlatmaya hakkı yoktur.
Genç olduğumuz sürece ve hiçbir şey bize acı vermezken,yalnızca yaşamın sonsuzluğuna inanıyor değiliz,ona sahibiz de.Sonra kırılma,sonra yılma,sonra da bundan yakarış ve son.