İnsanlar belirgin bir konu yerine daha muğlâk konular üzerine daha cesurca tahminlerde bulunurlar ve herhangi bir konuda üstünkörü bir fikre sahip olmak, onunla ilgili doğruya ulaşmaktan çok daha kolaydır.
Herkesin bakış açısı farklıdır, kitaptan aldığı tat ayrıdır bir kitabı okumak lazım anlayabilmek hissedebilmek için o sebepten ötürü herkesin aynı kitaptan aldığı o mesaj apayayrıdır. İyi okumalar dilerim...