Derin bir çuvala girmek gibiydi ölümü beklemek.
Kitabın sonlarına doğru ölüm tasvirini ayak uçlarınızda hissediyorsunuz. Ölüm öncesi yalnızlık. Okunmalı
Çok güzel bir hikayesi vardı ancak sonlara doğru alelacele bitirilmek istenmiş gibi hissettim, tadı damağımda kaldı. Aşk ile ustam ve ben kitaplarından sonra tüm yayınları okumam gerektiği kanaatine vardım, ödünç kitap alabilirim..