Çok akıcı bir dili ve kafalarda yarattığı soru işaretleriyle oldukça sürükleyici bir eser.Yazarın toplumsal eleştirisi olan toplumda duyarsızlaşma ve bananecilik okudukça insanın içini kanatıyor.Bir çok soru etrafında çırpınarak okuyorsunuz kitabı.Hayal ve gerçek arasında yaşanan olaylar, acabalar hep zihninizi kurcalıyor.Kitap bitince tek üzüldüğüm taraf cevaplanamayan birkaç soru oldu."Eserin başında bir silah varsa o silah mutlaka patlamalı." diye düşünüyorum.Huseyin çıkıp gelecek diye çok bekledim.Onlarin kurtuluşa ermesini diledim hep.Kitabın başında ne oldu Guldiyar'a bilmek isterdim .Guldiyar'ın nezdinde kadın ve kız çocuklarına yaşatılanlar sorgulatılıyor okuyucuya.Kitabın içine elinizi uzatıp Guldiyar'ı o odadan çekip çıkarmak istiyorsunuz ama nafile...İyi okumalar...