📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O gün belki sustum ama,
İçimde kendimi kaç kere öldürdüm,
Bir ben bilirim.
Her nefesimde biraz daha eksildim,
Her adımda biraz daha battım.
Gülüşlerimle örttüğüm yaralar,
Gece olunca fısıldadı adımı.
İçimde sessizce çöken bir şehir var,
Yıkılmış sokaklarında kayboluyorum.
Her duvarında yankılanan bir ben,
Ama kimse duymuyor, bilmiyor.
Günler geçtikçe silindim dünyadan,
Bir gölge gibi, varla yok arasındayım.
Ve belki de en çok,
Kendi yokluğum acıttı beni.